Стратегія розвитку на 2024-2029 роки
Ліцензія на провадження освітньої діяльностіта додаток до неї (кваліфікований робітник)
Ліцензія на провадження освітньої діяльностіта додаток до неї (фаховий молодший бакалавр)
Свідоцтво про атестацію та додаток до нього
Професійна підготовка дорослого населення
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою:
- Кравець
- Перукар (перукар-модельєр). Візажист
- Візажист. Перукар (перукар-модельєр)
- Візажист. Візажист-стиліст
- Агент з організації туризму. Адміністратор
- Флорист
- Швачка. Кравець
- Технології легкої промисловості
- Дизайн (Перукарське мистецтво та декоративна косметика)
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
Мова освітнього процесу:українська
Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення):відсутні
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)
Умови доступності навчального закладу для навчання осіб з обмеженими освітніми потребами
Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання
Звіт директора про діяльність (2016-2017 навчальний рік)
Правила прийому до закладу освіти
Правила прийому фахових молодших бакалаврів до закладу освіти на 2024 р.
Положення про академічну доброчесність
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
Аналіз оцінювання системи забезпечення якості освіти за напрямом "Освітнє середовище"
Атестація педагогічних працівників
Положення про учнівське самоврядування
Наказ Про організацію учнівського самоврядування 2022р.
Наказ Про організацію учнівського самоврядування 2023р.
Кошторис та фінансовий звіт про надходження та використання коштів:
- 1-4 квартал 2017р
- 1-4 квартал 2018р
- 1-4 квартал 2019р
- 1-4 квартал 2020р
- 1-4 квартал 2021р
- 1-4 квартал 2022р
- 1-4 квартал 2023р
Положення про стипендіальне забезпечення учнів
Робота навчального закладу в умовах адаптивного карантину